登入會員 重寄密碼 加入會員
빅뱅XDVIP首頁
︙☰
我要留言   電視劇 電影 動畫 綜藝 知訊 綜合劇  
推薦 初戀築夢101
I love Suzy! 從Dream High開始認識佢,覺得佢做戲好投入,認真><
這部戲劇情都好好看,很有意義

P.S.我<3看愛情戲
我比較喜歡主角年輕時的情節
2013-04-08 12:03:55        地雷文回報         我要留言(推文)
推薦 夢想起飛Dream High
我覺得這部戲值得一看,這部戲寫了不同人為了自己的夢想而努力。另外,也會有人因為希望能實現夢想而努力爭取!!!
當然,有些人還會遇到挫折,也不會放棄。
我也喜歡呢套戲的人:Suzy,IU,Wooyoung
好投入
2013-04-09 19:41:15        地雷文回報         我要留言(推文)
推薦 你為我著迷
我本身係衝着容和去睇,後來覺得呢部戲的歌非常好聽,容和同敏赫亦係我愛嘅團體,佢吔啲樂器非常了得
另外,信惠做戲也好,佢同容和起美男時不能一起,起呢部戲一齊好好
我好鍾意容和在The Stupid時唱果D歌,好有feel~~
ps 其實我比較愛容和同徐玄嘅紅薯組合!!
2013-04-15 17:18:05        地雷文回報         我要留言(推文)
【板主:暫缺 】