登入會員 重寄密碼 加入會員
超愛煲劇迷首頁
︙☰
我要留言   電視劇 電影 動畫 綜藝 知訊 綜合劇  
期待 流星
我就唔覺得月9係偵探劇或醫療劇比較好啦, 如果係咁火9劇都做得到啦,同埋月9劇係走純純愛的路線出名,一劇唔得姐之後個d可能得呢.期待中.....
2010-09-26 16:29:10        地雷文回報         我要留言(推文)
推薦 49天
是一套好好的劇集,有意義又非常感人, 最後結局先係套劇要俾人概信息呀。
2012-06-10 15:52:59        地雷文回報         我要留言(推文)
推薦 Orange Days
非常值得推薦 重拾了4年前概學生生活,青春歲月!好想有一班咁概朋友!
演員陣容好正!配樂一流,故事情節一流!正!
2013-04-25 16:18:43        地雷文回報         我要留言(推文)
期待 我存在的時間
個病同之前(一公升眼淚)個個一樣,之不過主角由女人換成男人在做一次。不過都有少少期待
2013-12-30 12:50:34        地雷文回報         我要留言(推文)
期待 年輕人們2014
係阿!瑛太同妻夫繼orange days 之後再度係電視劇上合作!好期待!希望收視會節節上升同開紅盤!
2014-07-01 18:41:03        地雷文回報         我要留言(推文)
戀愛時代
可以睇下,當消磨下時間!男主角幾型女主角可以話可愛啦!故事幾平淡!不過都唔太悶!
2015-06-07 18:52:51        地雷文回報         我要留言(推文)
推薦 雨妳再次相遇
這一部好好睇,好摧淚,好容易令人跌入故事裏面。
除此之外佢這個版本改得好好,令故事結尾一啲遺憾都冇。
溫馨提示,大家入場前一定要帶紙巾。因為真的很好容易使大家哭不停。
2018-07-31 19:56:14        地雷文回報         我要留言(推文)
期待 SUITS無照律師
正阿,可以睇到織田裕二加鈴木保奈美一齊主演。有東京愛情故事嘅影子
2018-08-26 20:44:06        地雷文回報         我要留言(推文)
推薦 危險維納斯
妻夫木聰一如既往咁型仔,支持十分推薦。
2020-10-26 15:51:53        地雷文回報         我要留言(推文)
【板主:暫缺 】