登入會員 重寄密碼 加入會員
祺祺小王子首頁
︙☰
得獎記錄 娛樂新聞 票選結果 ◆票房收入 BLOG留言板 綜合檔案 好康分享 筆記 會員記錄
櫻井美南
幾Beautiful!!! 希望拍多D好的電視劇及電影啦!!
2014-07-04 22:36:05          我要留言(推文)
深田恭子
剛剛睇完D機關...越來越鍾意深田恭子, 覺得佢好Beautiful, 希望再拍多點好電影同劇集比我們睇
2015-08-28 14:48:15          我要留言(推文)
留言板:18268
THX!!
2016-05-03 18:54:15          我要留言(推文)
中條彩未
好有潛力的一位後生女演員...在電影零~ゼロ~中開始注意了...
加油...期待以後更多電視劇及電影多D演出
2016-05-12 21:04:48          我要留言(推文)
留言板:18323
謝謝, 辛苦大大了!!!
2016-06-23 09:42:34          我要留言(推文)
留言板:18328
謝謝版主...資料眾多....加油努力....慢慢來, 不急的
2016-07-24 10:32:54          我要留言(推文)
大杉漣
大杉漣是一個比我印象都好深的演員, 好多電視劇都有佢的...
67歲就走了真是好可惜, 走得太突然了, 睇佢最後一部劇Byplayers時完全覺得佢好壯健, 唔似有任何病痛.....
不過都要說一聲, 多謝大杉先生多年來努力拍的電影及電視劇給我們的娛樂, 一定會給大家留下美好的回憶, 辛苦哂了, 一路好走!!
2018-03-31 17:00:53          我要留言(推文)
岩佐真悠子
岩佐真悠子演技出色, 人又好靚女,退出演藝圈真可惜, 近年不少日本女藝人(當中不少是十分高人氣的)因結婚生小朋友而暫停或退出演藝事業, 當中不少之後無再復出, 真是日本演藝事業的損失!
2020-12-18 05:26:33          我要留言(推文)
福山雅治主演的《破案天才伽利略》可能回歸 新木優子 共演
如果是真的就好了, 當時這套劇/電影好好睇, 如果有新一季/SP/電影版我就十分期待!
2021-04-21 21:14:10          我要留言(推文)
【板主:暫缺 】